Viso rezultatų: Žiūrėti visus
lt
en
Pradžia
En

Interaktyvus reklamos sprendimas Lietuvoje: sensorinis pažadas savo sveikatai

Interaktyvus reklamos sprendimas Lietuvoje:  sensorinis  pažadas savo sveikatai

Lietuvoje pasirodė pirmą kartą socialinėje reklamoje naudojamas interaktyvus lauko reklamos sprendimas, kviečiantis paspausti „sveikatos mygtuką“. Kūrėjų teigimu, toks sprendimas pasirinktas norint pasiekti tikslinę auditoriją ir artėjant šventiniam laikotarpiui duoti svarbiausią pažadą –  savo sveikatai.

Pasak edukacinį projektą „Pažadas sveikatai“ inicijavusios Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) direktorės Lidijos Kašubienės, laikas lauko reklamai pasirinktas neatsitiktinai. „Mūsų projektas „Pažadas sveikatai“ skirtas vaikams ir paaugliams, taip pat jų tėvams, norint paskatinti rūpintis sveikata nuo mažens ir kasdien, o ne tik susirgus. Artėjant šventiniam laikotarpiui visi pasižadame padaryti ką nors naujo ar gero, todėl dabar yra tinkamiausias laikas duoti pažadą savo sveikatai. Kviečiame simboliškai paspausti „sveikatos mygtuką“, bet tik atsakingai ir tvirtai pasiryžus, kad sveikata rūpinsimės nuolat“, – sako L. Kašubienė.

Interaktyvi lauko reklamos vitrina, kviečianti visus norinčius duoti sau pažadą rūpintis sveikata paspaudžiant „sveikatos mygtuką“, eksponuojama viešojo transporto sustojimų stotelėse prie Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų. Visi mygtuko paspaudimai yra skaičiuojami, o bendram kampanijos pasiekiamumui įvertinti naudojamas „Outdoor Impact“ įrankis.

„Panašios reklamos kampanijos iki šiol buvo įgyvendintos tik tokiose užsienio šalyse kaip Olandija, Norvegija, Didžioji Britanija, o socialinėje reklamoje, akcentuojant dėmesį sveikatai, mūsų žiniomis toks sprendimas naudojamas pirmą kartą. Kadangi Vilniuje pasirinktas viešojo transporto sustojimas prie Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų – tai leidžia efektyviai pasiekti tikslinę grupę. Tokios inovacinės lauko reklamos kampanijos dažnai veikia kaip „vartai“, nukreipiantys žmones į kitas medijas, kur gali gauti, diskutuoti ir dalintis platesne informacija,“, – įžvalgomis dalinasi „JCDecaux“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims Vadimas Komarskis.

CPVA projekto „Pažadas sveikatai“ interaktyvi lauko reklamos kampanija vyksta Vilniuje ir Kaune, projekto „Pažadas sveikatai“ komunikaciją ir reklamą kūrė bei įgyvendina komunikacijos agentūra „Idea prima“.

Palikti atsiliepimą
En