Viso rezultatų: Žiūrėti visus
lt
en
En

Veiklos sritys

Kviečiame į patirties mainų renginį: viešųjų pirkimų sutarčių įgyvendinimas ekstremalioje situacijoje

Kviečiame į patirties mainų renginį: viešųjų pirkimų sutarčių įgyvendinimas ekstremalioje...

Viešųjų pirkimų sutarčių keitimas ir valdymas force majeure sąlygomis šį pavasarį daugeliui tapo nemenku išbandymu. Su kokiomis situacijomis susidūrėme ir ką reikėtų tobulinti, kad nenumatytos aplinkybės nebūtų lemiamos sutarčių įgyvendinimui, aptarsime 2020 m. birželio 30 d. Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) organizuojamame patirties mainų renginyje.

Virtualaus renginio metu savo įžvalgomis dalinsis CPVA, Viešųjų pirkimų tarnybos, verslo bei perkančiosios organizacijos atstovai. Skleisime jau sukauptą patirtį ir kviesime pažvelgti į mūsų visų dar tik laukiančius pirkimus bei jiems tinkamai pasiruošti.

Planuojama renginio programa:

09.00 – 09.05

Renginio pradžia: patirties mainų svarba sėkmingam VP sutarčių įgyvendinimui

09.05 – 10.20

VP sutarčių keitimas – COVID-19 patirtys:

·         Laikinosios tvarkos priemonės įgyvendinant ES investicijų projektus;

·         VP sutarčių pritaikymas prie esamos situacijos;

·         Ką reikėtų daryti, kad galėtumėte įgyvendinti viešojo sektoriaus numatytas priemones?

Neringa Virbickaitė, Centrinė projektų valdymo agentūra

10.20 – 10.30

Pertrauka

10.30 – 11.15

Verslo (tiekėjų) požiūris į viešųjų pirkimų procedūras ir sutarčių keitimą ekstremaliomis sąlygomis

·         Ko galime pasimokyti iš „krizinių“ pirkimų: Lietuvos ir užsienio šalių tiekėjų patirtis

·         Lankstumas ir bendradarbiavimas: ar to labiausiai reikia?    

·         Skuba ir būtinybė versus skaidrumas ir kokybė

·         Nenugalimos jėgos (force majeure) ir vykdymo apsunkinimo (hardship) sąlygų probleminis taikymas praktikoje

·         ES tiekėjų ir trečiųjų šalių tiekėjų (ne ES gamintojų) konkurencija / kooperacija

Laurynas Lukošiūnas, SORAINEN Advokatų kontora

11.15 – 11.45

Sutarčių įgyvendinimo problematika susidūrus su COVID situacija: perkančiosios organizacijos patirtis

Daiva Čeponienė, Kauno miesto savivaldybės administracija

11.45 – 11.50

Pertrauka

11.50 – 12.20

Planuojami viešieji pirkimai: į ką reikėtų atkreipti dėmesį formuojant pirkimo sąlygas?

Gediminas Golcevas, Viešųjų pirkimų tarnyba

12.20 – 13.00

Diskusija

Išankstinė dalyvių registracija - https://forms.gle/ejDohrEKjgiNjpHg6  (transliacijos nuoroda Jums bus atsiųsta registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu birželio 29 d.). Renginio dieną informacija apie transliaciją skelbiama www.cpva.lt, www.esinvesticijos.lt interneto svetainėse.

Iki virtualaus susitikimo renginyje!

Palikti atsiliepimą
En