Viešųjų pirkimų sutarčių keitimas ir valdymas force majeure sąlygomis šį pavasarį daugeliui tapo nemenku išbandymu. Su kokiomis situacijomis susidūrėme ir ką reikėtų tobulinti, kad nenumatytos aplinkybės nebūtų lemiamos sutarčių įgyvendinimui, aptarsime 2020 m. birželio 30 d. Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) organizuojamame patirties mainų renginyje.
Virtualaus renginio metu savo įžvalgomis dalinsis CPVA, Viešųjų pirkimų tarnybos, verslo bei perkančiosios organizacijos atstovai. Skleisime jau sukauptą patirtį ir kviesime pažvelgti į mūsų visų dar tik laukiančius pirkimus bei jiems tinkamai pasiruošti.
Planuojama renginio programa:
09.00 – 09.05 Renginio pradžia: patirties mainų svarba sėkmingam VP sutarčių įgyvendinimui
09.05 – 10.20 VP sutarčių keitimas – COVID-19 patirtys:
10.20 – 10.30 Pertrauka
10.30 – 11.15 Verslo (tiekėjų) požiūris į viešųjų pirkimų procedūras ir sutarčių keitimą ekstremaliomis sąlygomis
11.15 – 11.45 Sutarčių įgyvendinimo problematika susidūrus su COVID situacija: perkančiosios organizacijos patirtis
Daiva Čeponienė, Kauno miesto savivaldybės administracija
11.45 – 11.50 Pertrauka
11.50 – 12.20 Planuojami viešieji pirkimai: į ką reikėtų atkreipti dėmesį formuojant pirkimo sąlygas?
Gediminas Golcevas, Viešųjų pirkimų tarnyba
12.20 – 13.00 Diskusija
Išankstinė dalyvių registracija - https://forms.gle/ejDohrEKjgiNjpHg6 (transliacijos nuoroda Jums bus atsiųsta registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu birželio 29 d.).
Transliaciją galite stebėti čia: http://patirtiesmainai.zoomtv.lt/