4. Administratorius privalo:
4.1. užtikrinti efektyvų su ES struktūrinių ir investicijų fondų, Plano įgyvendinimu ir Pirkimų ir pažeidimų prevencijos skyriaus (toliau – PiPPS) veikla susijusių dokumentų valdymą:
4.1.1. vykdyti savalaikę ir kvalifikuotą gaunamų dokumentų atitinkamose informacinėse sistemose ar duomenų bazėse pakankamumo atlikti pirkimų priežiūrą analizę bei organizuoti trūkstamų dokumentų pateikimą;
4.1.2. organizuoti ir vykdyti savalaikį ir kvalifikuotą gaunamų, siunčiamų ir vidaus naudojimo dokumentų ar juose nurodomos informacijos sukėlimą į atitinkamas informacines sistemas ar duomenų bazes;
4.1.3. pagal poreikį suvesti kitą susijusią informaciją į informacines sistemas ar duomenų bazes;
4.1.4. pagal kompetenciją, kiek tai susiję su ES struktūrinių ir investicijų fondų, Plano administravimo dokumentų kaupimu ir saugojimu, dalyvauti su ES struktūrinių ir investicijų fondų, Plano įgyvendinimu susijusių procedūrų rengime ir tobulinime.
4.2. kvalifikuotai rengti ir tvarkyti su ES struktūrinių ir investicijų fondų, Plano įgyvendinimu susijusius dokumentus:
4.2.1. rengti priskirtus raštus, pranešimus, ataskaitas ir kitus dokumentus, susijusius su PiPPS atsakomybės sritimi;
4.2.2. pagal poreikį tikrinti su ES struktūrinių ir investicijų fondų, Plano įgyvendinimu susijusių dokumentų, informacijos sukėlimo į atitinkamas informacines sistemas ar duomenų bazes atitikimą vidaus procedūrose nustatytiems reikalavimams, esant klaidoms – vykdyti jų ištaisymą.
4.3. pagal poreikį organizuoti ar teikti pagalbą organizuojant vidinius ir išorinius su ES struktūrinių ir investicijų fondų įgyvendinimu susijusių darbuotojų ar projektų vykdytojų mokymus;
4.4. užtikrinti bendro pobūdžio PiPPS administracinių klausimų priežiūrą:
4.4.1. pagal poreikį informacinėje sistemoje pildyti PiPPS darbuotojų poreikio paraiškas mokymams, PiPPS reikalingų priemonių užsakymą ir kt.;
4.4.2. pagal poreikį kopijuoti, skenuoti, surišti dokumentus, teikti pagalbą PiPPS darbuotojams;
4.4.3. pagal poreikį organizuoti svečių priėmimą.
4.5. palaikyti konstruktyvius dalykinius santykius su projektų vykdytojais ir kitais subjektais;
4.6. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.7. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
4.8. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.9. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t. y.:
4.9.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.9.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos administratoriaus pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.