4. Projektų vadovas privalo:
4.1. atlikti funkcijas, susijusias su dalyvavimu projektų konkursuose:
4.1.1. rengti projektų projektinius pasiūlymus (arba dalyvauti rengimo procese);
4.1.2. glaudžiai bendradarbiauti su tarptautiniais ir vietiniais partneriais;
4.1.3. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas.
4.2. atlikti funkcijas, susijusias projektų sutarčių valdymu, koordinavimu ir priežiūra:
4.2.1. rengti arba šalių narių institucijoms padėti rengti projektų sutartis ir jų pakeitimus;
4.2.2. koordinuoti projektų sutarčių valdymą ir įgyvendinimą;
4.2.3. konsultuoti projektų įgyvendintojus rengiant projektų darbo planus, biudžetus, taip pat kitais projekto administravimo klausimais;
4.2.4. prižiūrėti su sutartimis susijusių išlaidų mokėjimus;
4.2.5. prižiūrėti projektų ketvirčių ir galutinės ataskaitų finansinės dalies parengimą bei mokėjimo prašymus;
4.2.6. užtikrinti projekto sutarties veiklų logistiką;
4.2.7. pagal poreikį dalyvauti projektų pristatymo, atidarymo, uždarymo renginiuose, Priežiūros komiteto posėdžiuose;
4.2.8. organizuoti ir vykdyti projektų įgyvendinimui reikalingų išlaidų patikrinimo, asistento, vertėjo ir kitų reikalingų paslaugų ar prekių pirkimus;
4.2.9. užtikrinti laiku numatomas pataisas, naudingus koregavimo veiksmus ir jų rezultatų įgyvendinimą, užtikrinančių sėkmingą projektų sutarčių įvykdymą, ketvirtinių ir galutinės ataskaitų pateikimą;
4.2.10. dalyvauti vidaus procedūrų, tvarkų, taisyklių, tipinių ir kitų dokumentų, susijusių su projektų administravimu tobulinime;
4.2.11. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas.
4.3. Pagal poreikį atlikti funkcijas, susijusias su projektų viešinimo veiklų planavimu, organizavimu ir priežiūra;
4.4. pagal poreikį atlikti funkcijas, susijusias su užsienio delegacijų vizitų, tarptautinių ir kitų mokymų, tarptautinių renginių planavimu ir organizavimu;
4.5. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
4.6. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.7. teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus TVBPS vadovui ir pavaduotojams skyriaus veiklos ataskaitų parengimui;
4.8. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
4.9. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus savo kompetencijų ribose;
4.10. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.11. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t.y.:
4.11.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.11.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos projektų vadovo pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius.