4. Projektų vadovas privalo:
4.1. atlikti funkcijas, susijusias su Europos taikos priemonės projektų transporto ir inžinerinės įrangos pirkimų objektais:
4.1.1. analizuoti pirkimo objekto (prekės) rinką: kokių charakteristikų prekę, kokiomis sąlygomis Lietuvos ir užsienio rinka ją siūlo; kokios charakteristikos konkrečiai prekei yra reikšmingiausios;
4.1.2. atlikti rinkos tyrimus, rinkos konsultacijas ir/ar dalyvauti jose;
4.1.3. atlikus rinkos analizę, jos apibendrinimus/išvadas teikti viešojo pirkimo komisijai ir atsakyti į jos klausimus;
4.1.4. rengti anglų ir lietuvių kalba technines specifikacijas ir (arba) vertinti jau parengtas technines specifikacijas;
4.1.5. rengti paaiškinimus tiekėjams bei kitus dokumentus klausimais, susijusiais su pirkimo objekto techninėmis charakteristikomis;
4.1.6. dalyvauti viešojo pirkimo komisijų darbe vertinant tiekėjų pateiktus techninius pasiūlymus, esant poreikiui – kitas su pirkimo objektu susijusias pasiūlymų dalis;
4.1.7. dalyvauti prekių pristatymo procese, įvertinant, ar pristatytos prekės atitinka techninės specifikacijos reikalavimus.
4.2. pagal poreikį, atlikti 4.1.1-4.1.7 papunkčiuose nurodytas funkcijas dėl kitų Europos taikos priemonės projektų pirkimų objektų bei kitų projektų pirkimo objektų.
4.3. atlikti funkcijas, susijusias su projektų pasiūlymų rengimu, projektų įgyvendinimu, koordinavimu ir priežiūra:
4.3.1. rengti pasiūlymus projektams administruoti/įgyvendinti;
4.3.2. rengti projektų įgyvendinimo susitarimus ir jų pakeitimus;
4.3.3. konsultuoti komandos projektų įgyvendinimo darbo grupės narius projektų įgyvendinimo procedūrų, darbo plano, biudžeto rengimo ir kitais klausimais pagal kompetenciją;
4.3.4. planuoti/inicijuoti/organizuoti ir vykdyti projektų įgyvendinimui reikalingų paslaugų, darbų ar prekių pirkimus, rengti sutartis bei prižiūrėti šių sutarčių įgyvendinimą;
4.3.5. pagal kompetenciją koordinuoti projektų viešinimo veiklų planavimą ir įgyvendinimą;
4.3.6. koordinuoti projektų atliktų veiklų ir pasiektų rezultatų ataskaitų (tarpinių, metinių, galutinės) ir jų priedų parengimą bei savalaikį pateikimą, taip pat kitų projektų dokumentų rengimą ir pateikimą;
4.3.7. organizuoti ir pagal poreikį dalyvauti Priežiūros komiteto posėdžiuose, atidarymo/ uždarymo ir kituose renginiuose, rengiant/koordinuojant darbotvarkės, dalyvių sąrašo rengimą, kvietimų siuntimą, užtikrinant logistinius aspektus ir kt. pagal poreikį;
4.3.8. pagal kompetenciją atlikti projekto įgyvendinimo rezultatų stebėseną, koordinuoti/įgyvendinti stebėsenos rodiklių rinkimą ir jų sisteminimą;
4.3.9. esant poreikiui komunikuoti su Europos Komisijos delegacijomis, partneriais, paramos gavėjais, projekto ekspertais, klausimais susijusiais su projektų įgyvendinimu;
4.3.10. bendradarbiauti su Lietuvos institucijomis projektų klausimais;
4.3.11. vykdyti patikras vietoje;
4.3.12. atstovauti priežiūros komiteto posėdžiuose, atidarymo, uždarymo renginiuose, susitikimuose ir kituose projektų renginiuose;
4.3.13. saugoti projektų įgyvendinimo metu sukurtą dokumentaciją;
4.3.14. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas.
4.4. atlikti funkcijas, susijusias su informacijos apie projektus kaupimu, analize, metodologijos rengimu, bendradarbiavimu su Lietuvos bei užsienio institucijomis:
4.4.1. kaupti ir analizuoti informaciją gaunamą iš Europos Komisijos, LR užsienio reikalų ministerijos, kitų institucijų apie projektus;
4.4.2. bendradarbiauti, keistis informacija, dalintis patirtimi su LR užsienio reikalų ministerija, kitomis Lietuvos institucijomis, kitų šalių tarptautinio bendradarbiavimo agentūromis, tarptautinėmis organizacijomis;
4.4.3. dalyvauti mokymuose, konferencijose, mokomuosiuose vizituose susijusiuose su tarptautiniu bendradarbiavimu;
4.4.4. rengti ir atnaujinti projektų administravimo procedūras;
4.4.5. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas.
4.5. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
4.6. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.7. teikti metodinę pagalbą kitiems LITID, CPVA darbuotojams, konsultuoti juos kuruojamų projektų specifikos ir kitais klausimais;
4.8. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
4.9. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
4.10. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
4.11. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.12. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t.y.:
4.12.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.12.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos projektų vadovo pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius.