Programos administratorius privalo:
1. teikti pagalbą Ignalinos programos skyriaus darbuotojams, pagal poreikį atliekant vertimus žodžiu ir raštu iš/į lietuvių, anglų, rusų kalbos/kalbą;
2. pildyti, atnaujinti informaciją apie projektų įgyvendinimo eigą atitinkamose informacinėse sistemose;
3. užtikrinti, kad įgyvendinant Programos projektus būtų laikomasi jiems keliamų viešinimo reikalavimų:
4. organizuoti posėdžius ir rengti šių posėdžių protokolus (įskaitant Programos priežiūros komiteto posėdžių protokolus);
5. atlikti kitus bendruosius biuro administravimo darbus;
6. užtikrinti tinkamą dokumentų valdymą Ignalinos programos skyriuje;
7. pagal poreikį kopijuoti, skenuoti, surišti Programos dokumentus;
8. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
9. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
10. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
11. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
12. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
13. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
14. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t.y.:
Kitos programos administratoriaus pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.