Projektų vadovas privalo:
1. efektyviai planuoti, organizuoti ir atlikti priskirtų ES struktūrinių ir investicijų fondų lėšomis finansuojamų priemonių ir projektų administravimą:
2. dalyvauti priskirtų ES struktūrinių ir investicijų fondų lėšomis finansuojamų projektų audituose;
3. esant poreikiui organizuoti ir vesti mokymus pareiškėjams ir projektų vykdytojams;
4. nuolat į atitinkamą informacinę sistemą ar duomenų bazes suvesti reikalingą informaciją;
5. palaikyti konstruktyvius dalykinius santykius su projektų vykdytojais ir kitais subjektais, užtikrinant sklandžią priemonės ir projektų įgyvendinimo eigą;
6. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
7. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
8. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
9. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
10. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
11. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t. y.:
Kitos projektų vadovo pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.