1. Dokumentų valdymo administratorius privalo:
1.1. registruoti gautus dokumentus atitinkamuose registruose;
1.2. tikrinti, ar dokumentai gauti su visais nurodytais priedais, ir pastebėjus trūkumus, apie tai pranešti siuntėjui;
1.3. pagal poreikį kopijuoti, skenuoti, surišti dokumentus;
1.4. registruoti gautas CPVA administruojamų programų ir projektų sąskaitas į atitinkamus registrus;
1.5. registruoti gautus CPVA administruojamų programų ir projektų pasiūlymus ir pasiūlymus viešųjų pirkimų konkursams;
1.6. registruoti siunčiamus dokumentus atitinkamuose registruose;
1.7. užregistruotus dokumentus išsiųsti pagal lydraštyje pateiktas nuorodas bei atsižvelgiant į dokumento svarbą, skubumą faksu, paštu, registruotu paštu, greituoju paštu ir kt.;
1.8. segti, tvarkyti ir saugoti visų siunčiamų dokumentų lydraščių kopijas bei dokumentų išsiuntimą patvirtinančius dokumentus: pašto lydraščius, fakso aparato ataskaitas ir kt.;
1.9. registruoti CPVA darbuotojų prašymus ir pažymas veiklos klausimais bei kitus vidaus dokumentus, tvarkyti ir saugoti jų bylas;
1.10. tiesioginio vadovo nurodymu vykdyti prekių ir paslaugų užsakymus pagal pasirašytas sutartis;
1.11. tvirtinti sutarčių kopijas;
1.12. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
1.13. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
1.14. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
1.15. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
1.16. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
1.17. vykdyti kitas tiesioginio vadovo bei vyresniojo dokumentų valdymo administratoriaus pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
1.18. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t.y.:
1.18.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
1.18.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės ir aplinkosaugos politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
2. Kitos dokumentų valdymo administratorius pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.