4. Personalo vadybininkas privalo administruoti CPVA darbuotojų, darbinamų pagal pažymas (ekspertų ir kitų darbuotojų), darbo santykius:
4.1. vadovaujantis CPVA vidaus teisės aktų tvarka, administruoti pažymas dėl įdarbinimų;
4.2. jeigu įdarbinamiems darbuotojams privaloma deklaruoti privačius interesus, administruoti su priskirtų darbuotojų privačių interesų deklaracijomis susijusią informaciją pagal CPVA nustatytą tvarką PINREG sistemoje;
4.3. vadovaujantis LR darbo kodekso, kitų LR teisės aktų bei CPVA vidaus teisės aktų nustatyta tvarka, rengti dokumentus darbo santykių klausimais (darbo sutarties sudarymas, darbo sutarties sąlygų keitimas, darbo sutarties nutraukimas ir kiti susiję dokumentai), pagal poreikį juos registruoti ir saugoti bei užtikrintų jų atsekamumą;
4.4. priskirti ir administruoti pareigybes/etatus, susijusius su priskirtų darbuotojų darbo santykiais pagal CPVA pareigybių sąrašą;
4.5. pagal poreikį koordinuoti pareigybių aprašymų pasirašymo procesą – užtikrinti savalaikį pareigybių aprašymų pasirašymą, tinkamą jų saugojimą bei atsekamumą;
4.6. sudaryti, tvarkyti ir saugoti CPVA darbuotojų asmens bylas CPVA nustatyta tvarka, užtikrinti jų duomenų konfidencialumą ir saugumą bei tinkamą perdavimą į archyvą;
4.7. supažindinti įdarbinamus darbuotojus su CPVA tvarkomis, nurodytomis CPVA direktoriaus įsakyme;
4.8. vadovaujantis LR darbo kodekso, kitų LR teisės aktų bei CPVA vidaus teisės aktų nustatyta tvarka, administruoti personalo dokumentus, susijusius su atostogomis, poilsio dienomis, kitais neatvykimais, nuotoliniu darbu ir komandiruotėmis bei rengti su tuo susijusius dokumentus, užtikrinti tinkamą jų saugojimą ir atsekamumą;
4.9. tikrinti ir administruoti su priskirtų darbuotojų darbo laiku susijusius dokumentus bei informaciją: darbo grafikus, laikaraščius;
4.10. suvesti, kaupti, sisteminti ir savalaikiai atnaujinti personalo duomenis atitinkamose informacinėse sistemose (personalo valdymo sistemoje, Intranete ir kt.);
4.11. pagal poreikį pildyti ir pateikti suinteresuotoms šalims statistinius duomenis, susijusius su administruojamais darbo santykiais;
4.12. konsultuoti susijusius padalinių vadovus ir darbuotojus darbo teisės, žmogiškųjų išteklių valdymo, personalo dokumentų administravimo klausimais;
4.13. pagal poreikį rengti pažymas, susijusias su priskirtų darbuotojų darbo santykiais, neatvykimais į darbą ir kt.;
4.14. pagal poreikį administruoti kitų CPVA darbuotojų darbo santykius ir darbo laiko apskaitą;
4.15. prisidėti prie kitų žmogiškųjų išteklių valdymo veiklų, projektų įgyvendinimo, procesų ir informacinių sistemų tobulinimo;
4.16. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
4.17. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.18. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
4.19. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
4.20. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
4.21. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.22. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t. y.:
4.22.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.22.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos personalo vadybininko pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.