4. Projektų vadovas privalo:
4.1. atlikti funkcijas, susijusias su projektų pasiūlymų rengimu, projektų įgyvendinimu, koordinavimu ir priežiūra:
4.1.1. rengti pasiūlymus projektams administruoti/įgyvendinti;
4.1.2. rengti projektų susitarimus dėl įnašų ir jų pakeitimus;
4.1.3. organizuoti projektų susitarimuose dėl įnašų numatytos ilgalaikių ekspertų bei administracinio personalo komandos (toliau – komanda projektų įgyvendinimo vietoje) suformavimą ir darbui projektų įgyvendinimo vietoje atlikti reikalingų sąlygų parengimą;
4.1.4. konsultuoti komandos projektų įgyvendinimo vietoje narius projektų įgyvendinimo procedūrų, darbo plano, biudžeto rengimo ir kitais klausimais pagal kompetenciją;
4.1.5. teikti pagalbą komandai projektų įgyvendinimo vietoje rengiant technines specifikacijas ekspertams, atliekant ekspertų atrankas;
4.1.6. užtikrinti sklandų misijos organizavimą, informuojant ekspertus, rengiant reikiamus dokumentus, organizuojant logistiką;
4.1.7. teikti pagalbą komandai projektų įgyvendinimo vietoje organizuojant darbo grupių susitikimus, konferencijas, mokymus, pažintinius vizitus ir kitus renginius;
4.1.8. planuoti/inicijuoti/organizuoti ir vykdyti projektų įgyvendinimui reikalingų paslaugų ar prekių pirkimus, rengti sutartis bei prižiūrėti šių sutarčių įgyvendinimą;
4.1.9. pagal kompetenciją koordinuoti projektų viešinimo veiklų planavimą ir įgyvendinimą;
4.1.10. koordinuoti projektų atliktų veiklų ir pasiektų rezultatų ataskaitų (tarpinių, metinių, galutinės) ir jų priedų parengimą bei savalaikį pateikimą, taip pat kitų projektų dokumentų rengimą ir pateikimą;
4.1.11. organizuoti ir pagal poreikį dalyvauti Priežiūros komiteto posėdžiuose, atidarymo, uždarymo ir kituose renginiuose, rengiant/koordinuojant darbotvarkės, dalyvių sąrašo rengimą, kvietimų siuntimą, užtikrinant logistinius aspektus ir kt. pagal poreikį;
4.1.12. pagal kompetenciją atlikti projekto įgyvendinimo rezultatų stebėseną, koordinuoti/įgyvendinti stebėsenos rodiklių rinkimą ir jų sisteminimą ES duomenų bazėje;
4.1.13. nuolat komunikuoti su Europos Komisijos delegacijomis, partneriais, paramos gavėjais, projekto ekspertais, klausimais susijusiais su projektų susitarimų dėl įnašų rengimu/pakeitimu bei projektų įgyvendinimu;
4.1.14. bendradarbiauti su Lietuvos institucijomis - partnerėmis projektų pasiūlymų rengimo, susitarimų dėl įnašo įgyvendinimo, projektų jungtinės veiklos sutarčių rengimo/pakeitimo ir kitais klausimais;
4.1.15. rengti ir viešinti gaires pareiškėjams dotacijoms gauti;
4.1.16. pagal kompetenciją konsultuoti pareiškėjus paraiškų teikimo ir gairių reikalavimų kausimais;
4.1.17. dalyvauti pareiškėjų pasiūlymų vertinimo procese;
4.1.18. rengti dotacijų sutarčių projektus bei pagal kompetenciją konsultuoti dotacijų gavėjus sutarčių įgyvendinimo klausimais;
4.1.19. prižiūrėti dotacijų sutarčių įgyvendinimą ir vykdyti patikras;
4.1.20. saugoti projektų įgyvendinimo metu sukurtą dokumentaciją;
4.1.21. dalyvauti vidaus procedūrų, tvarkų, taisyklių, tipinių ir kitų dokumentų, susijusių su projektų įgyvendinimu tobulinime;
4.1.22. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas;
4.2. atlikti funkcijas, susijusias su informacijos apie projektus kaupimu, analize, metodologijos rengimu, bendradarbiavimu su Lietuvos bei užsienio institucijomis:
4.2.1. kaupti ir analizuoti informaciją gaunamą iš Europos Komisijos, LR užsienio reikalų ministerijos, kitų institucijų apie projektus;
4.2.2. bendradarbiauti, keistis informacija, dalintis patirtimi su LR užsienio reikalų ministerija, kitomis Lietuvos institucijomis, kitų šalių tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo agentūromis, tarptautinėmis organizacijomis;
4.2.3. dalyvauti mokymuose, konferencijose, mokomuosiuose vizituose susijusiuose su tarptautiniu vystomuoju bendradarbiavimu;
4.2.4. rengti ir atnaujinti projektų administravimo procedūras;
4.2.5. atlikti kitas su šia veikla susijusias funkcijas.
4.3. pagal poreikį atlikti funkcijas, susijusias su dalyvavimu ES paslaugų projektų konkursuose, jų valdyme bei įgyvendinime;
4.4. dalyvauti audito procese, pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus;
4.5. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.6. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
4.7. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
4.8. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
4.9. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.10. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t.y.:
4.10.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.10.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos projektų vadovo pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius.