4. Administratorius privalo:
4.1. užtikrinti efektyvų su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių dokumentų valdymą:
4.1.1. organizuoti ir vykdyti savalaikį ir kvalifikuotą su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimą atitinkamose informacinėse sistemose ar duomenų bazėse, jų išskirstymą vykdytojams;
4.1.2. pagal poreikį suvesti kitą su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimu susijusią informaciją į informacines sistemas ar duomenų bazes;
4.1.3. sudaryti ir pagal nustatytą tvarką užtikrinti ir vykdyti tinkamą su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių projektų bylų sąrašo pildymą bei perdavimą Bendrųjų reikalų skyriui (toliau – BRS);
4.1.4. užtikrinti tinkamą ir savalaikį ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių bylų tvarkymą, saugojimą ir perdavimą archyvui nustatyta tvarka, tam taikyti būtinas kontrolės priemones;
4.1.5. pagal kompetenciją, kiek tai susiję su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių dokumentų kaupimu ir saugojimu, dalyvauti su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių procedūrų rengime ir tobulinime;
4.1.6. pagal poreikį ir kompetenciją dalyvauti dokumentų valdymo informacinės sistemos vystyme.
4.2. kvalifikuotai rengti ir tvarkyti vidinius su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusius dokumentus:
4.2.1. prižiūrėti ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimo darbuotojų pavadavimo dokumentų aktualumą;
4.2.2. tvarkyti ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimo skyrių vadovų nurodymų ir pan. dokumentaciją;
4.3. organizuoti mokymus:
4.3.1. pagal poreikį organizuoti ar teikti pagalbą organizuojant vidinius su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių darbuotojų mokymus;
4.3.2. naujiems, su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusiems, darbuotojams sudaryti įvadinį mokymo modulį ir organizuoti jo pristatymą;
4.3.3. užtikrinti ir vykdyti tinkamą ir savalaikį su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimu susijusių darbuotojų informavimą apie ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių dokumentų valdymo, kaupimo ir saugojimo reikalavimus, pagal poreikį vesti vidinius mokymus;
4.4. užtikrinti ir vykdyti efektyvų su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių padalinių darbo priemonių valdymą ir priežiūrą, bendradarbiaujant su BRS:
4.4.1. sistemingai valdyti su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių padalinių priskirtas darbo priemones bei kanceliarines prekes, rinkti jų poreikius ir užtikrinti savalaikį užsakymą bei išskirstymą;
4.4.2. bendradarbiaujant su BRS rūpintis su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių padalinių darbine aplinka, vidaus tvarka (informuoti apie inventoriaus gedimus, darbo priemonių poreikį);
4.5. prižiūrėti bendruosius einamuosius administracinius su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių padalinių klausimus:
4.5.1. pagal poreikį kopijuoti, skenuoti, surišti dokumentus, teikti pagalbą su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusiems darbuotojams;
4.5.2. pagal poreikį organizuoti svečių priėmimą;
4.5.3. pagal poreikį rengti informavimo raštus;
4.6. pagal poreikį užtikrinti 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos stebėsenos komiteto (toliau – Stebėsenos komitetas) sekretoriato funkcijų vykdymą:
4.6.1. rengti Stebėsenos komiteto darbo reglamento ir jo pakeitimų projektus;
4.6.2. organizuoti Stebėsenos komiteto posėdžius;
4.6.3. rengti ir derinti Stebėsenos komiteto posėdžių protokolų projektus;
4.6.4. teikti Stebėsenos komitetui reikiamą informaciją;
4.7. palaikyti konstruktyvius dalykinius santykius su projektų vykdytojais ir kitais subjektais.
4.8. palaikyti konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais CPVA padaliniais;
4.9. rengti reikiamas ataskaitas, teikti atitinkamą informaciją ir dokumentus;
4.10. užtikrinti tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą CPVA nustatyta tvarka;
4.11. esant poreikiui (komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų, poilsio dienų ir kitais atvejais) pavaduoti kitus padalinio darbuotojus;
4.12. vykdyti kitas tiesioginio vadovo pavestas užduotis, tiesiogiai susijusias su darbu;
4.13. pareigas vykdyti ir darbus atlikti tinkamai bei kokybiškai, t. y.:
4.13.1. pavestus darbus atlikti nustatyta apimtimi, laiku, efektyviai naudojant skirtus išteklius, vadovaujantis CPVA veiklos procedūromis bei siekiant iškeltų procesų kokybės ir CPVA tikslų;
4.13.2. pareigas vykdyti vadovaujantis CPVA vertybėmis, CPVA etikos kodekso nuostatomis, CPVA kokybės politika ir kitų CPVA tvarkų bei taisyklių nuostatomis.
5. Kitos administratoriaus pareigos nustatomos CPVA darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, procedūrose, kituose vidiniuose CPVA teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose darbo santykius.