Šiuo pandemijos laikotarpiu daugeliui Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojamų projektų vykdytojų, ypatingai tiems, kurie veiklas vykdo nuotoliniu būdu, kyla įvairių su projektų administravimu susijusių klausimų. Kaip teisingai atsiskaityti už atliktas veiklas? Kaip yra su kitų nenumatytų išlaidų tinkamumu? ir kt.
Finansų ministerija ieškodama galimybių kaip suvienodinti ir tuo pačiu supaprastinti projektų įgyvendinimą ir toliau mažina investicijų administravimo naštą. Balandžio 28 d. finansų ministro sprendimu Nr. 1K-121 buvo papildyta Laikinoji tvarka (Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) naujomis nuostatomis.
Tvarkoje nustatyta, kad šiuo karantino laikotarpiu Europos socialinio fondo projekto dalyviams suteikiama galimybė naujų dalyvių anketas pildyti ir teikti elektroninėmis priemonėmis. Anketos gali būti skenuotos, fotografuotos, o jei tam nėra galimybių, užpildytos (be parašo) ir išsiųstos iš asmeninio elektroninio pašto adreso ar telefono. Taip pat nustatytos papildomos tinkamos finansuoti išlaidos, kol galioja suvaržymai ekstremaliosios situacijos metu. Iš ES fondų lėšų tinkamos finansuoti :
Jei turite klausimų, rekomenduojame kreiptis į Įgyvendinančiąsias institucijas arba rašyti bendruoju ES fondų administravimo klausimams skirtu el. paštu ESfondaiCOVID-19@cpva.lt. Informacija apie ES fondų administravimo srities aktualijas, dokumentus, svarbias nuorodas, atsakymus į klausimus nuolat talpinama esinvesticijos.lt svetainės rubrikoje ESfondaiCOVID-19, kurią taip pat galima pasiekti investicijų svetainėje spaudžiant to paties pavadinimo baneriuką: